Για ξενάγηση κάντε κλιλ στον καθηγητή Γρανάζη…
Get Adobe Flash player

Για τους μαθητές

Ανακοινώσεις

Η έρευνά μας

Παιδιά, συνήθως πού σας συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα;

  • Στο σχολείο (50%, 11 Votes)
  • Στο πάρκο της γειτονιάς (23%, 5 Votes)
  • Στο σπίτι (14%, 3 Votes)
  • Στο δρόμο (13%, 3 Votes)

Ψήφισαν συνολικά: 22

Loading ... Loading ...

Προτεινόμενη ταινία

Η άγνωστη λέξη

Παροιμία

«Βάστα με να σε βαστώ να ανεβούμε στο βουνό.»

Η συνεργασία και η αλληλοβοήθεια είναι βασικές για τη επιτυχία και την πρόοδο.

Η απορία…

Τι είναι το οικοσύστημα;erotimatiko

Αίνιγμα

Δεν πεθαίνει κι αν περάσουν.

Χρόνια εκατό και χίλια.

Μας χορταίνει μας φροντίζει.

Μας ανάβει τα καντήλια.

Tι είναι;

Πίσω στο χρόνο

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΜΥΝΑ

 

Σε περίπτωση κινδύνου, το διδακτήριο εκκενώνεται σύμφωνα με το σχέδιο, που έχει εκτελεστεί κατά τις ασκήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί για την καλύτερη ετοιμότητα προσωπικού και μαθητών.

 

Στις περιπτώσεις που οι μαθητές/τριες δεν βρίσκονται στις δικές τους αίθουσες, αλλά σε άλλο χώρο του διδακτηρίου, όπως κατά τη διάρκεια του ολοήμερου, ή στην αίθουσα εκδηλώσεων ή στους Η/Υ κ.α. τότε ακολουθούν όσα προβλέπονται από το σχέδιο εκκένωσης.

 

Διαδικασία εκκένωσης διδακτηρίου

Α΄ ΦΑΣΗ:  ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ

  • Κατά τη διάρκεια του συμβάντος η δάσκαλα εφαρμόζει τα ανάλογα, για μέσα στην τάξη, μέτρα ασφαλείας.
  • Πρέπει τα παιδιά να έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν ελεύθερα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσα στην τάξη ( οι τσάντες να είναι στα γαντζάκια).

 

 

 

Β΄ ΦΑΣΗ:  ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ

Μετά τη λήξη του συμβάντος τίθεται σε εφαρμογή το σχέδιο εκκένωσης του διδακτηρίου.

  • Ο/η δάσκαλα βάζει σε γραμμή τα παιδιά, ανοίγει την πόρτα της αίθουσας και περιμένει εκεί οδηγίες από τον υπεύθυνο ασφαλείας του ορόφου.
  • ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΗΣΥΧΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ.
  • Όταν πάρει την άδεια κατευθύνεται προς την ΕΞΟΔΟ που προβλέπει η σήμανση της αίθουσας.
  • Ακολουθεί τη σειρά εκκένωσης των αιθουσών που ορίζεται στον πίνακα προτεραιότητας του κτιρίου.
  • Επιβλέπει ώστε τα παιδιά να κινούνται στην ΕΞΟΔΟ με τον τρόπο που έχουν διδαχθεί, ΓΡΉΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ.
  •  Κατευθύνεται στον ορισμένο υπαίθριο χώρο όπου ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ το τμήμα του.
  • ΚΑΜΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΕΝ ΕΚΚΕΝΩΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
  •  Τα τμήματα που ήδη βρίσκονται στην αυλή κατευθύνονται στον ορισμένο χώρο συγκέντρωσης.

 

Χρήσιμες πληροφορίες

  •  Ακόμη και μετά από έναν ισχυρό σεισμό, υπάρχει επαρκής χρόνος για την ασφαλή εκκένωση του διδακτηρίου αρκεί να γίνει συντονισμένα.
  • Για να επιτευχθεί αυτό απαιτούνται: άριστη γνώση του σχεδίου, πιστή εφαρμογή και αρκετή εξάσκηση.

Ο πανικός, η βιασύνη και οι αψυχολόγητες ενέργειες, είναι οι κύριοι υπεύθυνοι  για τα περισσότερα ατυχήματα που συμβαίνουν και ΟΧΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!Η προσωπική εκτίμηση και αυτενέργεια έξω από το συνολικό συντονισμό, θα οδηγήσει σε σύγχυση και ατυχήματα

 

     ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ   2014-2015

          

ΧΡΟΝΟΣ  ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ: Εκδήλωση πυρκαγιάς , σεισμός ή άλλα δυσμενή  φαινόμενα .

 

ΧΩΡΟΣ ΚΑΤΑΦΥΓΗΣ: Τόπος συγκέντρωσης το κέντρο του προαυλίου του Σχολείου

 

ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ : Από το κεντρικό κτήριο με σειρά τάξεων Α ,ΣΤ, ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Από το 2ο  κτήριο  η Β   απ? ευθείας στο προαύλιο του Σχολείου.

Από τον πάνω όροφο  Δ, Ε

Από το 3ο κτήριο  Γ .

       ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ:     Α   ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ    Β    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

           ΟΜΑΔΕΣ:

  Α       Ασφάλειας Ελέγχου Προσέγγισης Βλαβών:

                                                                                   Κόλλια Αικατερίνη

Σταυρίδης Σταύρος

 

Β            Ασφάλειας Ελέγχου Προσέγγισης Μαθητών

                                                                                       Σκόπα Φωτεινή

Ζώτου Βασιλική

Κολοβού Στυλιανή

Γ             Πυρασφάλειας                                      Ντίνου  Γλυκερία                       

Τσέβου Ασπασία

Δ        Α΄ Βοηθειών:                                               Καροπούλου Γεωργία                               

Επιτήρηση υπογείου και λεβητοστασίων:          Μανιώτη Μόρφω

         Φύλαξη Αρχείου                                           Σκαρλάτου Βασιλική

 Αρχηγός Πολιτικής Άμυνας:                               Σκαρλάτου Βασιλική

 

 

Κάτω Τιθορέα  29-10-2014

 

Η  Διευθύντρια του Σχολείου

 

Σκαρλάτου Βασιλική    

Για τους γονείς

Ενημέρωση  Σ.Γ.Κ

Ιστολόγιο συλλόγου

Αρθρογραφία

Ετικέτες άρθρων

Anything in here will be replaced on browsers that support the canvas element

Είσοδος

Στατιστικά

Χρήστες σε σύνδεση:

Ημερολόγιο



Καιρός

Χάρτης ιστότοπου

Σελίδες

Είπαν για την παιδεία...

« ? ωσάν μάθεις το παιδί σου γράμματα, τότε λέγεται άνθρωπος»

(ο μορφωμένος άνθρωπος είναι αυτός που ουσιαστικά θεωρείται πραγματικός άνθρωπος)

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός